Dieta bezmięsna niezdrowa

Dieta nisko węglowodanowa polega na wykorzystywaniu przez 17 dni z góry określonego jadłospisu. Uwzględnia 3 posiłki na dzień, nadzwyczaj ważne jest przestrzeganie godzin ich spożywania: obiad powinno się zjeść między godziną 12 a 14, a kolację przed godziną 18. Kluczowe artykuły w diecie to chude mięso, jajka, warzywa i niewielka ilość owoców, eliminuje wprawdzie towary zbożowe, słodycze i alkohol. Nakazuje wypijanie 2 litrów wody lub zielonej herbaty na dzień, dopuszcza picie czarnej kawy z małą ilością cukru w celu pobudzenia organizmu.
Plusy: - dieta ma na celu obniżenie wagi ciała o ok 8-25 kg przez okres 13 dni - banalne jak i szybkie w przygotowaniu posiłki
Wady: - osłabia ciało - łączy się z prawdopodobnym ryzykiem pojawienia się niechianego efektu jo-jo po jej zakończeniu - nie gwarantuje dużej ilości witamin i składników mineralnych - jest niezmiernie surowa, wymaga wielu wyrzeczeń - stosowanie diety dłużej niż przez 13 dni jest szkodliwa dla organizmu Próbując wykorzystywać tą dietę należy bardzo poważnie podejść do zagadnienia ponieważ surowość diety, a także ryzyko jakie niesie dla naszego ciała jest ogromnie wielkie. W związku z tym musimy odpowiednio przemyśleć używanie tej diety ażeby chęć stracenia na wadze nie spowodowała nieodwracalnych zmian w naszym ciele. Zawsze dobierajmy artykuły najwyższej jakości. W przypadku zauważenie pierwszych niepokojących objawów zaleca się zaprzestanie używania diety i niezwłoczne pójście do lekarza tak aby skontrolować stan naszego zdrowia. Żadna dieta nie może być bardziej ważna od naszego zdrowia, które możemy utracić bezpowrotnie.

Zobacz także: jagody acai ekomedica